Welkom op deze fotoblog.
Deze blog met foto's ben ik niet begonnen omdat mijn foto's van hoge kwaliteit zijn, dat zijn ze vaak niet, ze zijn enkel gemaakt om mooie landschappen of dingen te laten zien!

De meeste foto's zijn in Zweden genomen. Als je onderaan de pagina bent, kun je meer foto's zien door op 'oudere berichten' te klikken. Ik kan je dat aanbevelen. Vooral foto's van bijvoorbeeld de midzomernachtzon en Stekenjokk zijn erg mooi geworden.

Bekijken kan ook door op de eerste foto te klikken, de foto's verschijnen dan in een nieuw scherm, door steeds op de foto te klikken verschijnt de volgende. Het formaat is dan groter, maar de ondertiteling ontbreekt.

6 jan 2013

Winterfoto's schemering


Clas heeft hier al een keer gereden met de sneeuwscooter, waarna het weer heeft
gesneeuwd. Daarna heeft hij er gelanglaufd. Dit is achter onze huizen.


Beneden ligt het meer bij het dorp. Er ligt bewolking boven het meer.
Het lijkt net of het er in ligt. Het meer met bewolking ligt onder de bergtop
die onder de bewolking ligt.

Ik kom werkelijk ALTIJD sporen van elanden tegen!

De volgende dag ben ik naar het meer gelopen, wat eindelijk weer kon. Zie ook de foto's van 15 september.


Ik kan niet op het meer lopen. De scooters gaan er snel overheen, maar ik zak nog in
een soort pap. Zal wel niet meer lukken ook. Er ligt teveel sneeuw en daardoor zal
het ijs niet meer erg aangroeien. Heel jammer, want anders had ik een gebied om
te wandelen dat vele malen groter is.


De foto is wat korrelig, maar het was ook al wel redelijk donker.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!! Wat een waanzinnige sfeer foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige plaatjes Gonny.
    Het lijkt wel iets uit een sprookjesboek!

    groetjes, Bea en Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ervan genoten!
    Ook de ruikers zijn prachtig en doen weer verlangen naar een geurige zomer...gelukkig hebben we veel afwisseling en kunnen we telkens wegdromen in die kleurrijke natuurfoto's!
    Tack så mycket!
    Joanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouwie! Wat een mooie foto's! Een genot om naar de kijken!
    xxx
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen